Anna Górnicka

Współzałożycielka Outriders i redaktor naczelna. Dziennikarka, redaktorka, ekspert ds. komunikacji. Pracowała m.in. jako redaktor on-line w tygodniku „Wprost”, specjalista ds. komunikacji w Wydawnictwie Szkolnym PWN, czy ekspert ds.komunikacji w PZU. Ukończyła studia na kierunkach: dziennikarstwo i komunikacja społeczna; marketing polityczny oraz redagowanie. W ramach realizowanych projektów uczestniczyła we wprowadzaniu nowych produktów na rynek, tworzyła strategie marketingowe i komunikacyjne, zarządzała komunikacją zmiany, organizowała konferencje, pisała bloga podróżniczego. Od dwóch lat tworzy Outriders, start-up medialny, który publikuje multimedialne historie o świecie poświęcone środowisku, technologii, migracji, problemom społecznym, wydaje newsletter w formie magazynu (cotygodniowy przegląd najważniejszych informacji o świecie), wspiera inne media z Europy Środkowej i Wschodniej oraz organizuje konferencje dla dziennikarzy, storytellerów, podróżników, influenserów i ludzi ciekawych świata.

Alicja Peszkowska

Alicja Peszkowska jest specjalistką do spraw komunikacji i animatorką kultury; od 7 lat zajmuje się tematem społeczeństwem cyfrowym, wolną kulturą i problematyką otwartości w projektach społeczno-technologicznych. Organizowała pierwsze społeczne haktony w Polsce, trzy edycje Personal Democracy Forum CEE, pracowała też nad otwieraniem i wykorzystywaniem danych publicznych przez aktywistów, haktywistów i organizacje pozarządowe na Zachodnich Bałkanach, w Turcji, w Polsce i na Ukrainie. Występowała na TedXWarsaw, Open Knowledge Festival w Helsinkach i Berlinie, a także Summicie Creative Commons w Toronto. W Outriders Alicja zajmuje się komunikacją, obsługą mediów społecznościowych, a przede wszystkim – pracuje nad rozwijaniem Outriders Network, czyli sieci dziennikarzy i organizacji dziennikarskich. W wolnych chwilach Alicja pisze o otwartej kulturze i digitalizacji dla Narodowej Galerii w Kopenhadze, gdzie mieszka. Możecie znaleźć ją na medium jako @alicjapeas.

Katarzyna Teter

Menedżer ds. społecznej odpowiedzialności biznesu w Santander Bank Polska. Koordynuje działania z obszaru CSR, odpowiada za wdrożenie i realizację strategii odpowiedzialnego biznesu oraz przygotowywanie raportów niefinansowych. Absolwentka wydziału „Dziennikarstwa i nauk politycznych” na Uniwersytecie Warszawskim, ukończyła również studia podyplomowe na SGH „Zarządzanie marką” oraz na Akademii Leona Koźmińskiego „CSR. Strategia odpowiedzialnego biznesu”. Tematyką odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju zajmuje się od ponad 8 lat. W codziennej pracy stara się łączyć oczekiwania interesariuszy, z wymogami regulatorów i strategią biznesową firmy. Jej misją jest budowanie świadomości i promocją idei odpowiedzialnego biznesu wśród jak najszerszego grona odbiorców.